Select Page

8 Semne Surprinzatoare Ca Poti Fi Antreprenor

by Mihaela Molner

Rutina din programul tau

In aceste zile, experimentezi zilnic incertitudinea si schimbarea. Normal ca simti stres si chiar panica. Cum reactioneaza creierul tau? Acea parte din creier responsabila cu supravietuirea preia controlul, reactionezi instinctual, iti scade capacitatea de a empatiza si pierzi din valori precum moralitatea, echitatea, bunavointa, generozitatea sau toleranta fata de greselile altora.

O modalitate la indemana de a-ti reconecta creierul la ratiune si umanitate este de a-i oferi o structura si o rutina.

Exact, acea rutina puternic promovata ca plictisitoare 😊

Pastreaza rutina obisnuita

Pe cat posibil, reconstruieste rutina pe care o aveai inainte de izolarea la domiciliu. Trezeste-te si mergi la culcare la aceleasi ore, mananca la aceleasi ore. In cazul in care lucrezi de acasa, incepe sa lucrezi la ora la care ti-ai fi inceput programul in mod obisnuit si urmeaza acelasi program de pauze.

In cazul in care mergeai la sala, de exemplu, in anumite zile din saptamana, fa sport in casa sau in jurul casei, in aceleasi zile si incepand la aceeasi ora.

Daca obisnuiai sa iti oferi momente pentru tine, precum intalnirile cu prietenii, iesiri in parc sau la restaurant, inlocuieste cu variante alternative care sa-ti ofere tot momente pe care le consideri pentru tine si implinirea nevoilor tale.

De exemplu, suna-ti prietenii, gateste ceva care iti place mult sau incepe sa lucrezi cu un coach care sa-ti ofere suport in rezolvarea noilor provocari personale, profesionale sau de business din aceasta perioada.

Creeaza o rutina noua

Noteaza-ti intr-o lista tot ceea ce faci acum de-a lungul intregii zile, inclusiv temele sau joaca cu copiii, curatenia, gatitul, navigatul in social media, vizionarea de stiri sau filme.

Creeaza-ti, pe cat posibil, un program pe zile si intervale clare in care sa realizezi aceste activitati. De exemplu: verifici stirile o singura data pe zi, in intervalul 18.00-18.15.

Stabilirea si urmarirea unui program este o forma puternica de grija pe care ti-o oferi. Creierul tau are nevoie de rutina pentru a simti o stare de siguranta.

Vei experimenta astfel o scadere a nivelului de stres si anxietate, fara sa iei medicamente sau sa apelezi la un psiholog.

M-ar ajuta sa imi spui, in sectiunea Comentarii, cu ce probleme specifice te mai confrunti in aceste zile, ca sa pot crea materiale relevante si necesare cat mai rapid.

Sharing is caring!

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on linkedin
Share on email

Buna. Sunt Mihaela Molner, Transformational Career & Business Coach si Leadership Trainer. Lucrez de peste 14 ani in antreprenoriat si pozitii de top management. Motto-ul succesului si a pasiunii mele, atat in viata personala, cat si in cea profesionala, este „Bloom from inside”.

Cu aceeasi pasiune imi ajut clientii de coaching si participantii la trainingurile mele sa-si cunoasca si sa-si foloseasca resursele si tot ce au mai bun in interior pentru a-si transforma in modul dorit viata, cariera sau afacerea. Sunt aici, si pentru tine!

Citeşte mai multe articole