Select Page

8 Semne Surprinzatoare Ca Poti Fi Antreprenor

by Mihaela Molner

Echilibreaza activitatea mentala cu cea fizica


Este usor cand esti obligat sa stai inchis in casa sa ajungi sa petreci prea mult timp in fata ecranelor. De altfel, mare parte din rutina ta obisnuita, mai ales pentru seara, cand terminai cu munca, era sa vizionezi filme si stiri, sa citesti pe internet sau sa navighezi pe canalele de social media. Astfel ca, in subconstientul tau, s-a creat asocierea „acasa = ecrane”.

Adauga acum si necesitatea de a lucra de acasa, tot in fata ecranelor. Plus asaltul de stiri, articole, newslettere, cursuri online sau webinarii.

Ai devenit irascibil, nelistit, traiesti stari de „prea mult” sau „prea plin”?

Este momentul sa iti echilibrezi activitatea mentala cu cea fizica.

  1. Limiteaza timpul petrecut in fata ecranelor

Stabileste cat din timpul liber pe care il ai, doresti sa il petreci tot in fata ecranelor. Raporteaza acest timp la cel pe care il petreci in fata calculatorului pentru jobul sau afacerea ta. De exemplu, 6 ore pentru job, 2 ore pentru activitati recreative.

Prioritizeaza in fiecare zi ce alegi sa faci in cele 2 ore, pe principiul util, important sau relaxant. Stiu ca esti asaltat acum de o multime de informatii, cursuri si webinarii gratis, care de care mai interesante. Un creier obosit insa nici nu te va ajuta sa memorezi toate informatiile primite, nici nu te va ajuta sa le aplici eficient, conform nevoilor tale.

  1. Limiteaza expunerea la stiri negative

Nu poti controla evenimentele exterioare legate de pandemia de coronavirus. Tot ce poti controla este modul in care alegi sa reactionezi la ele.

Pe de o parte, contribui la limitarea raspandirii infectiei cu coronavirus, respectand cu strictete recomandarile autoritatilor de izolare la domiciliu si de pastrare a igienei.

Pe de alta parte, limiteaza momentele in care te pui la curent cu stirile negative. De fiecare data cand auzi sau citesti stiri negative, creierul tau intra in stare de alerta, generand si mai mult stres si anxietate. E de la sine inteles, ca este mai sanatos sa te pui la curent cu evolutia evenimentelor, o data sau de maxim doua ori pe zi.

  1. Activitatea fizica este esentiala

Acorda-ti zilnic un timp cat mai mare pentru miscare. Chiar mai multa decat obisnuiai inainte. Streching, gimnastica aerobica, yoga sau orice alta forma de sport poti practica in casa ta, te regleaza emotional. Desi mult subestimata, la fel de eficienta este si miscarea data de treburile casnice.

Activitatea fizica are acelasi efect ca si calmantele si antidepresivele, doar ca este mult mai sanatoasa.

Acestea sunt cateva dintre solutiile practice pe care le folosesc in aceste zile, pentru a imi mentine un mindset echilibrat si constructiv. Sa-ti fie cu inspiratie si cu folos! 🙂

—-

Cu ce probleme specifice te confrunti in aceste zile? Pe ce subiecte iti doresti sa vezi mai multe materiale relevante pentru tine?

Sharing is caring!

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on linkedin
Share on email

Buna. Sunt Mihaela Molner, Transformational Career & Business Coach si Leadership Trainer. Lucrez de peste 14 ani in antreprenoriat si pozitii de top management. Motto-ul succesului si a pasiunii mele, atat in viata personala, cat si in cea profesionala, este „Bloom from inside”.

Cu aceeasi pasiune imi ajut clientii de coaching si participantii la trainingurile mele sa-si descopere si sa-si foloseasca resursele si tot ce au mai bun in interior pentru a-si transforma in modul dorit viata, cariera sau afacerea. Sunt aici, si pentru tine!

Citeşte mai multe articole